Rippikoulu on puolen vuoden mittainen tutustuminen seurakuntaan ja kristilliseen uskoon. Usein rippikoulu käydään sinä vuonna, kun nuori täyttää 15 vuotta. Rippikoulun voi käydä myös aikuisena.

Rippikoulu edeltää rippijuhlia

2024 konfirmoitavien rippikoulu alkaa Ripari tutuksi -seikkailulla Törmävaaran leirikeskuksessa su 8.10.2023 klo 14.

Rippikoulu

Tervolan seurakunnassa rippikouluikäiset käyvät rippikoulun leirimuotoisena. Rippikouluiän jälkeen rippikoulun voi käydä yksityisesti aikuisrippikouluna.

Poikkeusaikana

Seurakuntaelämään osallistumisen voi suorittaa verkon kautta. Oman seurakunnan jumalanpalveluksiina voi osallistua etusivulla olevan linkin kautta. Osallistumisesta täytetään kouluna kautta jaettu lomake. Jos et ole saanut lomaketta, ota yhteyttä.

Jos olet ylittänyt rippikouluiän, mutta rippikoulu on käymättä ja haluaisit sen käydä, ota yhteyttä kirkkoherra Heikki Holmaan. heikki.holma@evl.fi 0504370001