Törmävaaran leirikeskus

Leiritie 11, 95330 Tervola

Tilat

Leirikeskuksessa on ruokailurakennus ja majoitusrakennus, jossa on sauna ja pesuhuone, opetustila, sakraalitila, oleskelutila ja neljäkymmentä makuusijaa seitsemässä huoneessa.

Leirikeskuksen vuokraushinnatLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Seurakunnalla on Varejoen kylätoimikunnan kanssa yhteistyösopimus, jonka perusteella kylätoimikunta voi vuokrata leirikeskuksen tiloja matkailijaryhmille, silloin kun leirikeskuksessa ei ole seurakunnan omaa toimintaa.

Törmävaaran leirikeskus sijaitsee Varejoen kylällä, kahdeksan kilometrin päässä Tervolan kuntakeskuksesta, viiden kilometrin päässä nelostieltä Mellakoskentien varressa.

Läheisyydessä

Kivikauden asutukseen Tervolan alueella voi tutustua Tervolan kunnan karttapalvelussa: Kivikauden TervolaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Paikoitus

Leirikeskuksen paikoitusaluelle mahtuu kymmenkunta autoa.

Esteetön wc Esteetön wc
Pysäköinti Pysäköinti