Nuorille

Nuorille seurakunta tarjoaa monenlaista toimintaa, jumalanpalvelus joka sunnuntai, iltakirkot ja nuorten messut. Rippikoulun jälkeen isoskoulutus, PerjantaiBreikki, festarimatkat Turkuun, nuorten kuoro.

Tule mukaan messuun!

Joka sunnuntain jumalanpalvelus on Sinua varten. Messu on mahdollisuus yhdessä toisten kanssa hiljentyä ja kohdata Kolmiyhteinen Jumala hänen sanassaan, ehtoollisen sakramentissa ja rukouksissa. Musiikki on keskeinen osa jumalanpalvelusta niin tässä ajassa kuin kerran taivaassa.

Tule mukaan isoskoulutukseen!

Isoskoulutus on keskeinen osa seurakunnan nuorisotyötä. Se antaa valmiuksia toimia isosena rippikoulussa ja varustaa elämään nuorena kristittynä.

Isoskoulutus toteutetaan viikonloppuleireinä Törmävaaran leirikeskuksessa noin kerran kuukaudessa.

Lähde mukaan Maatikselle!

Maata näkyvissä -festarit on Suomen suurin kristillinen nuorisotapahtuma, joka järjestetään vuosittain marraskuussa Turussa.

Lisää tietoa mahdollisesta retkestä tulee myöhemmin.

Hei, sinä kesätöitä etsivä koululainen tai opiskelija!

Haemme Tervolan seurakunnan hautausmaalle kesätyöntekijöitä kesälle 2024.

Työtehtävinä on mm. haravointia, hoitohautojen istutusta, kastelua ja kukkien hoitoa, hautojen siistimistä, nurmikon leikkausta ja muita viheralueiden kunnossapitotöitä. Kiinnostus puutarhatöihin katsotaan eduksi.

Täytä hakemus alla olevasta linkistä:

Kesätyöt 2024