Virkatodistukset

Virkatodistus on asiakirja, jossa näkyy henkilöstä kirkonkirjoissa olevat tiedot.

Virkatodistus tarvitaan esimerkiksi perunkirjoitusta, perinnönjakoa tai pankkia varten hoidettaessa kuolleen henkilön raha-asioita.

Tervolan seurakuntaa koskevat virkatodistukset toimittaa Oulun aluekeskusrekisteri.

Virkatodistuksen voi tilata tästä linkistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä avautuvalla lomakkeella. Palvelu toimii verkkotunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Virkatodistuksen tilaaminen onnistuu myös soittamalla numeroon 08 316 1303.

Sukututkimus

• täyttämällä sukututkimuksen tilauslomakeLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja lähettämällä se osoitteeseen keskusrekisteri.oulu@evl.fi tai Oulun seurakuntayhtymä, aluekeskusrekisteri, PL 122, 90101 Oulu.
  • Huom! Lomake on tallennettava ENSIN omalle koneelle, jotta siihen voi kirjoittaa ja tallentaa tietoja. Sen jälkeen lomakkeen voi lähettää edelleen sähköpostin liitetiedostona tai kirjeellä. Jos lähetät lomakkeen sähköpostilla, älä kirjaa siihen tietosuojasyistä henkilötunnusta.
  • Huom! Jos tutkimuksessa tarvitaan tietoja elossa olevista henkilöistä, tilaajan tulee liittää tilaukseen oman sukututkimusrekisterinsä tietosuojaseloste.
  • faksilla numeroon 08 371 354.