Seurakuntakeskuksen kirkko

Kirkkokuja 4, 95300 Tervola

Seurakuntakeskuksen kirkkoon mahtuu 150 henkilöä. Paljeovella eristetty seurakuntasali voidaan liittää kirkkosaliin, jolloin kirkkoon mahtuu enimmillään 400 henkilöä.

Seurakuntakeskuksen kirkossa on Urkurakentamo Tuomen valmistamat kahdeksanäänikertaiset urut. Alttariseinä on paikallista Louen marmoria. Läntisellä ikkunaseinällä on taiteilija Hilkka Toivola-Karpakan suunnittelema Kyynelten portti niminen lasimaalaus.

Seurakuntakeskuksessa on yleisön käytössä neljä WC:tä, joista yhdessä on invavalmius.

Tervolan seurakuntakeskus on valmistunut 1974. Sen on suunnitellut arkkitehtitoimisto Risto Jämsä. Seurakuntakeskuksessa on kirkoksi vihitty sali, joka toimii seurakunnan pääkirkkona syyskuun alusta toukokuun loppuun.

Seurakuntakeskuksen paikoitusalueelle mahtuu useita kymmeniä autoja.

Alla olevasta linkistä voi tarkastella Seurakuntakeskuksen kirkon sisä- ja ulkotilaa. Seurakuntakeskuksen kirkko aukeaa panoraamassa linkistän "Takapiha".

Esteetön kulku Esteetön kulku
Esteetön wc Esteetön wc